Funkcionális edzőterem

Tudatos edzés egy életen át!

KELLYS Fitness & Squash Club Dunakeszi

Elérhetőségek: 2120, Dunakeszi Fóti út 73.
E-mail cím: fitness@kellyshungary.hu

bejelentkezés: +36 70/5577-400

Személyi edzések

Miért jó?

Amellett, hogy speciálisan nekünk összeállított gyakorlatokat végzünk, ezzel biztosítva személyes fejlődésünket, egy személyi tréner jelenlétével nagyobb teljesítményre sarkall és a mellett, hogy koordinálja a mozgásprogramot az egészség megőrzésére is hangsúlyt fektet. Egy személyben edző, tanító, motiváló, táplálkozási és életmód tanácsadó és sokszor nem csak a testünkre, de a lelkünkre is figyel.

Ha úgy érzed, hogy egyedül nem megy, bejelentkezni nálam vagy a központi e-mail címen: kellystudiodunakeszi@gmail.com tudsz!

Töltsd és költsd az időt magadra a leghatékonyabban!

– KS edzőnk Heni gondolata a személyi edző fontosságáról

Régebb óta edzel már egyedül? Nem tudod mit-hogyan és hányszor végezz a gyakorlataid közül?
Netán épp emiatt unod az edzéseket és lendületed vesztetted? Nem fejlődsz olyan ütemben, ahogyan szeretnél? Kellene pár új gyakorlat és ötlet, hogy újra változatos és élvezetes legyen az edzésed?
Jól jönne egy kis visszaigazolás milyen edzettségi szinten állsz? Személyi edződ biztosan tudja a Számodra jó megoldást!

Tévhitek a testedzéssel kapcsolatban

Jobb félni, mint megijedni, de még jobb TUDNI..!

1. A nők a súlyzógyakorlatoktól csak még testesebbek lesznek – nem igaz.
A nők szervezetében a férfiakéban található tesztoszteronnak csak az egyharmada van jelen, így ez nem történhet meg. A magazinokban látható izmos, nagydarab nők a szteroidoktól olyanok. Ha csökkentjük a testzsírt, akkor az izmok is jobban látszanak.

2. Heti 5-6 napot kell edzeni ahhoz, hogy sikert tudjunk elérni – nem igaz.
Itt is igaz a sok kicsi sokra megy elv! Inkább rendszeresen és heti 3X edzünk, mint heti 6X kényszerből, unottan és essünk már túl rajta. A kitartás és az erőfeszítés szintje a fontos. 1-2 óráig tartó edzésünk közben pedig figyeljünk inkább a gyakorlatok végzésének helyes technikájára, minthogy a 2-3 órás edzésünk ideje alatt pihengessünk, beszélgessünk és turmixokat igyunk, hogy elteljen az idő és túléljük valahogy.

3. Lehetséges lenne csak innen vagy csak onnan fogyni helyileg? – nem igaz.
Az ember az egész testén veszít a súlyából, csak eltérő gyorsasággal. Nem lehet egyes helyeken lefogyni, a többi testrészünkön pedig nem. Ha csak a csípőnket akarjuk lefogyasztani, nem fog menni. Általában onnan megy le a felesleg a legutoljára, ahova legelőször lerakódik. Ezt az alkati összetételünk is nagyban meghatározza. (körte, alma, atletikus, kevert, stb.)

4. Mielőtt nekiállnék rendszeresen mozogni még le kell fogyni az edzésprogram előtt – nem igaz.
Nincs fiziológiai oka annak, hogy le kellene fogyni edzés előtt. A mozgás a legjobb, amit egészségünkért tehetünk, és soha nem lehet elég korán elkezdeni. Ne várjunk tehát, míg lefogyunk, akár napi öt perces testedzéssel is érdemes elkezdeni. Az állandó diétázásnak mozgás nélkül amúgy sem túl esztétikus látvány a végeredménye. A biztos megoldás mindig a megfelelően. egyénileg beállított helyes táplálkozás, legalább heti 3X 1 óra mozgással kombinálva.

5. A sok kardióedzés a legjobb módja a fogyásnak – nem igaz.
Van, aki akár 90 percen át is képes a kardiógépen edzeni, majd az eredmény a fityegő, tónustalan és aránytalan izomzat lesz. A kardióedzéseket mindig ki kell egészítenünk erősítő edzésekkel is! a nincs 2 óránk 1 edzés alatt, csináljunk az egyik nap egy kardióedzést, a másik nap meg egy erősítő edzést!

6. Olyan egyszerű ez az egész edzés dolog, csak megveszem a kondibérletemet és tologatom a gépeket, húzom a súlyokat, úgy ahogyan az ábra rajta mutatja, fogom a sportcipőmet és megyek futni, bemegyek 1-1 trendi aerobic órára és kész máris fitt leszek..! – nem igaz.
Ha nem tudjuk pontosan még melyik gép vagy gyakorlat mire való, ha nem tudjuk, milyen óratípus illene a céljainkhoz, előbb kérjük ki a fitness szakember véleményét és tanácsát. Mondjuk el neki a céljainkat és engedjük meg, hogy javasoljon számunkra megfelelő edzésprogramot, amit utána akár már egyedül is tudunk csinálni! Ha egészségügyi problémával küzdünk, kérjünk ki az orvosunk tanácsát is és ne roncsoljuk tovább adott esetben ízületi rendszerünket vagy korábban már sérült izomzatunkat. Nagyon sokszor oka a sikertelenség érzésének a nem jól megválasztott edzésprogram vagy számunkra nem hatékony edzésmódszer, ezért hosszútávon motivációnk fenntartása és a tartós sikerek elérése érdekében is szánjunk legalább 1 alkalmat arra, hogy egy hozzáértő szakember csak velünk foglalkozzon és felállíthassa a személyre szabott edzéstervünket!

Első alkalom ingyenes

tartalmazz állapotfelmérést
és egy szintfelmérő edzést

Cím: Dunakeszi Fóti út 73. Mail: fitness@kellyshungary.hu

Bejelentkezés +36 70/5577-400